De voorbereiding is begonnen - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Miriam Geel - WaarBenJij.nu De voorbereiding is begonnen - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

De voorbereiding is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Miriam

24 Juli 2016 | Nederland, Schaijk

Na alles uitzoeken, kopen, wassen ed zijn vanochtend de eerst voorbereidingen begonnen. Het inpakken van de tassen. Wat is dat toch een werk en wat ben je geneigd te veel mee te nemen. Wij mogen ieder maar 20 kilo ruimbagage en 10 kilo handbagage meenemen.
Ook stuur ik jullie dit eerste verslag om te checken of jullie hem ontvangen en of alles goed staat ingesteld.

Deze dag zal verder in het teken staan van alle voorbereidingen, daarna nog 4 dagen heel hard werken en dan hopen we vrijdagmorgen om 7:00 uur naar Schiphol te kunnen vertrekken.

Ik hou jullie volgens deze site op de hoogte van onze reis en wens iedereen die op vakantie gaat een heel fijne vakantie toe en de andere die thuis blijven een paar mooie zomerse weken.

Groetjes Miriam

• 24 Juli 2016 - 14:33

Sebina:

Familie,

Bericht goed ontvangen.
    Fijne dag vandaag en een goede reis vrijdag. Dan kan het genieten beginnen.

Groetjes Sebina & Rini

• 24 Juli 2016 - 16:57

Norma:

Denken jullie er aan om de kilometerstand van de auto te noteren als jullie hem afgeven aan de super parkeermogelijkheid. Jullie zullen niet de eerste zijn als ze jullie auto tussendoor gebruiken in plaats van te parkeren.
    Iedereen super veel plezier en laat dit een reis met een kroontje worden. Liefs N

• 25 Juli 2016 - 08:49

Betty Visschers:

bericht ontvangen ! Succes met inpakken ! We wensen jullie een onvergetelijke reis toe met zijn vieren ! Geniet er van. Groeten van de buurtjes

• 25 Juli 2016 - 10:22

Jos:

Succes met de laatste loodjes!
    Ga genieten van een prachtige reis!

• 25 Juli 2016 - 11:05

Annelieke:

Nou, het echte aftellen is dus begonnen!!!
    Laat je onderweg maar verrassen en keep it cool!!
    Have a great trip

• 29 Juli 2016 - 15:04