1e dag - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

1e dag

Blijf op de hoogte en volg Miriam

29 Juli 2016 | Verenigde Staten, Baltimore

Na een paar uurtjes geslapen te hebben, inpakken en alles klaar maken voor vertrek kost toch meer tijd dan je denkt, zijn wij om 7:00 uur vertrokken naar Schiphol. Het was gelukkig rustig op de weg, zodat we rustig de tijd hadden om in te checken en naar de gate te gaan. We mochten al op tijd boarden, maar hebben helaas een uur moeten wachten voordat we pas vertrokken. Alle vliegtuigen met onze olympiërs, die naar Rio gaan, gingen voor. Het was best nog even spannend of we dan in Reykjavik onze aansluiting zouden gaan halen. (Ik had allerlei reiservaringen met WOW air gelezen op internet waar ik niet vrolijk van werd). Maar gelukkig had het vliegtuig naar Baltimore wat vertraging en dus op ons "gewacht". Terwijl we naar het vliegtuig lopen zien we een bagagekarretje rijden met daarop onze "gifgroene" tassen, dus dat was ook een geruststelling.
We vlogen vanaf Reykjavik over Groenland, via het vaste land van Canada, de oost kust van USA, New York naar Baltimore. Omdat we redelijk vooraan in het vliegtuig zaten, waren we als eerste bij de douane en daar snel doorheen. Ook onze tassen kwamen al vrij snel, dat is het voordeel van een overstap. Toen de transfer naar ons hotel, inchecken en nog even iets eten. Hier in het nu 19:00 uur maar bij jullie al 1:00 van 30 juli. Wij zijn dus al bijna 20 uur op. Addie, Jur en Yza zijn nog even zwemmen terwijl ik dit verslag maak. Dan hopelijk lekker slapen, want de wekker staat op 6:00 uur.
Ik zou zeggen welterusten & slaap lekker.....

• 30 Juli 2016 - 11:23

Pien: