8e dag - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 8e dag - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

8e dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bar Harbor

Om 10:00 uur zijn we vertrokken vanuit Salisbury naar Rockland voor het Lobster Festival. We wilden eigenlijk via de kust langs Portland naar Rockland rijden, maar deze weg had veel wegwerkzaamheden en daarom hadden wij besloten om via Augusta te rijden, helaas was dit alleen maar snelweg. Vanaf Augusta zijn we pas via leuke dorpjes ed gereden.
Om 14:30 uur waren we in Rockland waar we de auto bij de plaatselijke High School konden parkeren en met een shuttle bus werden we naar het festival terrein gebracht. We mochten plaats nemen in een echte Amerikaanse schoolbus.
Daar aangekomen hebben we eerst over het terrein gelopen, allerlei standjes ed bekeken en vervolgens kreeft te eten gehaald. Heerlijk zitten smullen met als uitzicht de haven met bootjes. Daarna nog een rondje gelopen en toen weer met de Schoolbus terug naar de camper. Om vervolgens de tweede helft van de reis te vervolgen, naar Bar Habor Arcadia NP.
Deze keer reden we wel door allerlei leuke plaatsjes met mooie huizen en op diverse plaatsen een flee Market, zelfs in de voortuin van diverse huizen. Dus als je hier van je oude rommel af wilt, zet je het gewoon in je voortuin.
We waren pas om 21:00 uur op de campingsite en gaan zo lekker slapen, welterusten.....

• 06 Augustus 2016 - 15:03

Will:

Heel leuk om jullie zo te volgen, we reizen als het ware eenbeetje met jullie mee. En wat vliegt de tijd, zo al weer 8 dagen verder. Maar goed dat je elke avond een verslagje maakt, jullie doen zoveel en als je het niet opschrijft weet je straks niet meer wat en wanneer.
    En dan met een echte schoolbus naar het lobster festival, mmmm dat zal vast heel lekker zijn geweest.
    Blijf genieten en wij genieten hier een beetje mee xx