9e dag - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 9e dag - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

9e dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bar Harbor

Hier in Arcadia NP rijden gratis shuttle bussen, er stopt er ook een bij onze camping. Deze hebben we vanochtend genomen eerst naar het Visitor Centre en hebben daar een korte film van 15 min over het park gezien. Daarna lijn 5 naar Northeast Harbor genomen en daar uitgestapt en rondgelopen.
Daarna lijn 6 naar Village Green (Downtown Bar Harbor) genomen en daar rondgelopen, leuke winkeltjes gekeken en een heerlijk ijsje gegeten. Wat ze hier onder een small icecream verstaan zijn bij ons een ijsje met 3 of 4 bolletjes, ze vullen namelijke je hoorntje helemaal vol.
Daarna boodschappen gedaan in Hannaford, een gigantische supermarkt, een walhalla voor kookliefhebbers. Daarna weer terug met de bus naar de camping en gezellig BBQ-en. Helaas kunnen we niet lang buiten zitten, want we gaan "dood" van de muggen, dus dat wordt straks gezellig een spelletje in de camper en daarna weer lekker slapen....

• 07 Augustus 2016 - 09:20

Annelieke:

Jammer van die muggen! Maar kezen in de camper is ook leuk

• 07 Augustus 2016 - 09:29

Norma:

Fijn om te lezen hoe goed jullie het hebben. Probeer nog meer te ontspannen en laat het allemaal lekker over je komen dan geniet je nog meer. Geniet van het lezen van je verslag, Miriam. Liefs, norma

• 07 Augustus 2016 - 14:12

Sebina:

We lezen jullie verslag iedere dag. Leuk om op de hoogte te blijven. Oh jé, al die muggen en dan Addie's heerlijke bloed!!! Hoop dat die noordelijke musquitorassen, een voorkeur hebben voor andere personen (buiten jullie gezin dus). Zo te zien is Jur meester over de barbecue, dus met het avondeten zal het best goed komen. Weer een mooie dag morgen.