11e dag - Reisverslag uit Bethlehem, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 11e dag - Reisverslag uit Bethlehem, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

11e dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

08 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bethlehem

Vanochtend vroeg, 7:15 uur, vertrokken uit Arcadia NP, eerst naar Bangor om daar op de snelweg richting Augusta te gaan. Daar de provinciale weg via Lewiston/Auburn naar Conway, het begin van White Mountain NF, genomen. Nog even gestopt in North Conway bij Settlers'Green Outlet Village, daar rond gekeken en daarna de Kancamagus Highway genomen naar Lincoln. Deze route werd in mijn reisgids aangegeven als een van de mooiste routes door the White Mountains. Het was ook een prachtige weg met mooie uitzichten op de toppen van de bergen van the White Mountains.
Vanuit Lincoln was het nog een half uurtje rijden naar Bethlehem, naar Tarry Ho onze camping. Daar aangekomen in de plaatselijke Grosery Store boodschappen gedaan. Na heerlijke gegeten te hebben zijn we gaan kijken wat we morgen willen gaan doen. Maar de treinreis Mount Washington op gaat hem niet worden, boven ons budget. Met de camper mogen we de berg niet op dus skippen we dit maar. We hebben nu 2 leuke dingen uitgezocht, maar daar lezen jullie morgen meer over, welterusten en slaap lekker.....

• 09 Augustus 2016 - 15:14

Olga:

Hoi hoi,
    Heel erg leuk om te lezen dat jullie zo van Acadia National Park genoten hebben! Helaas hebben wij dit gedeelte op onze reis destijds 'moeten' overslaan, omdat je nu eenmaal keuzes moet maken. Als ik het goed gezien heb, zitten jullie nu niet meer in Maine, maar in Vermont (toch?). Ben erg benieuwd naar de twee geplande activiteiten van vandaag. Veel plezier!

• 10 Augustus 2016 - 00:29

Miriam Van Geel:

Hallo Olga,
    Wij zitten nu in New Hampshire en gaan morgen naar Vermont. Ik kan je zeker voor een volgende keer Arcadia NP aanraden. Zeker als je van hiking en biking houd. Het is er echt prachtig. Ook White Mountain NF is een aanrader.
    Wij gaan morgen naar Vermont, Ben&Jerry ijsfabriek en Cider Mill en skippen Burlington en gaan dan in een rustig tempo naar Hershey en dan Washington.
    Veel plezier nog met lezen en groetjes