Dag 3 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

31 Juli 2016 | Verenigde Staten, Manhattan

Vandaag zijn wij de gehele dag in New York geweest.
Eerst hebben we onze New York pass op gehaald en daarna besloten om met de hop on hop off bus de uptown (blauw) te gaan rijden, kwam ook goed uit want voor de verandering regent het weer. Na bijna de gehele route gereden te hebben, zijn we bij de Central Park Zoo uitgestapt, inmiddels was het droog en zijn wij Central Park ingegaan om er doorheen te wandelen. Yza heeft 2 cache's gevonden en staat ze op de foto met het beeld van Alice in Wonderland. Na een hapje gegeten te hebben, zijn we uit Central Park gegaan en wilde we weer met de bus naar het eind punt om van daar mee te kunnen met de Downtown route (rood). Helaas hadden we de pech dat we meer dan een uur hebben staan wachten op de bus. Gelukkig haalde we net de laatste bus en hebben de ook de rode route gedaan. Toen bij Madison Square Garden eruit en daar op een dakterras lekker gegeten. Het was inmiddels 22:00 uur en zijn we weer met de Path train naar onze camper terug gegaan.

• 01 Augustus 2016 - 13:29

Norma:

Wat is er veel te zien in new York om het juiste beeld te krijgen van de stad. Jullie doen het goed! Jammer van het weer maar als je bezig bent hebben weinig tijd om je druk te maken.
    Spannend wat de volgende belevenis gaat worden. Addy, succes met het rijden in jullie camper.
    Hier missen jullie niets omdat het weer meer najaar is dan zomer.
    Op Schiphol is het nu even echt bezig omdat er een dreiging was en iedereen veel vroeger naar de luchthaven moet komen voor extra controle. Jullie hadden nog mazzel.
    Maak veel plezier en geniet!!

• 01 Augustus 2016 - 15:42

Annelieke:

Hallo luitjes daar in de USA!!
    Wat leuk om op afstand mee te mogen genieten! Wat een belevenis is dit!! Laat een beetje regen je niet van de wijs brengen, wij hebben het hier ook