6e dag - Reisverslag uit Dennis Port, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 6e dag - Reisverslag uit Dennis Port, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

6e dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

03 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Dennis Port

Vandaag zijn we vanuit New York vertrokken naar Cape Cod.
Volgens de routeplanner zou het 6 uur duren, maar helaas duurde de reis 3 uur langer.
Het eerste stuk weg uit New York was best spannend met al dat verkeer en kijken waar je heen moest en ook nog eens opletten dat je de juiste weg voor trucks nam.
Van de omgeving hebben we helaas weinig gezien, omdat het langs de wegen mooi groen is.
Jur en Yza hebben helaas weinig van de reis meegekregen, zij sliepen bijna de gehele tijd.
Bij de camping aangekomen, zijn we lekker na het strand gegaan en hebben we heerlijk nog een uurtje genoten van de zon en de zee. Jur en Yza hebben nog even gezwommen.
Daarna gekookt en vervolgens gezellig buiten opgegeven. Wat een verademing na alle hectiek van de stad.
Daarna nog gezellig een spelletje Kezen gedaan en nu welterusten......

• 04 Augustus 2016 - 10:39

Riet:

Dat zo,n reis spannend is kan me indenken en dan metz'n grote camper toch gelukt heerlijk als je dan kunt uitrusten 't is toch iedere keer wat anders,geniet nog maar fijn van je vakantie de groetjes aan iedereen van ons uit Nieuwkoop

• 04 Augustus 2016 - 19:59

Sebina & Rini:

Waw, dat is een hele reis en stukken langer dus dan verwacht. Rust lekker uit en geniet van zon, zee, strand. Even tijd om de BigCity te evalueren en bij te komen van alle indrukken. Gisteren met ma gegeten en een glaasje champie gedronken op ieders gezondheid.
    Veel mooie km te gaan!