7e dag - Reisverslag uit Salisbury, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 7e dag - Reisverslag uit Salisbury, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

7e dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

04 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Salisbury

Vanochtend hebben Jur en Yza nog eerst een frisse duik genomen in de Atlantische Oceaan. Na wat oponthoud zijn we via een omweg over Cape Cod naar Boston gereden.
Wat is Cape Cod een mooi stukje Amerika. Allemaal van die mooie idyllische huisjes en diverse baaitjes.
Daarna door naar Boston, wat een mooie en gezellige stad. We hebben midden in Boston een open openbare parkeergelegenheid gevonden, daar de camper geparkeerd en het was spannend, want we konden niets vinden of dat het mocht. Daarna zijn we via de haven over de Evelyn Moakley Brige gelopen naar de greenway een mooi stukje groene wandelweg om het centrum heen naar Quincy Market, een langgerekte markthal met daarin allemaal eettentjes en buiten allemaal marktkraampjes met souvenirs, een heel gezellig stukje Boston. Van daaruit zijn we verder de stad in gewandeld en hebben een stukje Freedom Trail gelopen om vervolgens uit te komen in Boston Common, het oudste openbare stadspark van de VS. En daarna via Chinatown naar het Tea Party Ship en zo weer terug naar de camper.
Daarna was het nog een hele tour om Boston uit te komen, eenmaal op de highway zijn we op zoek gegaan naar een camping op onze route om te overnachten. We zijn terecht gekomen op Black Bear Campground in Salisbury. Na inchecken zijn we eerst nog een hapje wezen eten bij de Japanner aan de bakplaat "hybatschi" zoals ze dat hier noemen. Nu zitten we te genieten van de rust op de camping en gaan zo weer lekker slapen.....

• 05 Augustus 2016 - 10:36

Jos:

Heb jullie reis tot nu toe gevolgd!!Geniet er nog van !!!Wij vertrekken morgen naar Iclon!!

• 06 Augustus 2016 - 16:29

Nellie Van Dorst:

Veel plezier en even goed naar mijn e-mail kijken want hij komt niet door.
    Nelliewim@hotmail.nl