10e dag - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 10e dag - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

10e dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

07 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bar Harbor

Vandaag hebben Addie, Yza en ik de park loop route genomen, deze bus route brengt je naar de meeste bezienswaardigheden van het park. Als eerste zijn we uitgestapt bij Sieur de Monts, waar we de Wild Gardens of Arcadia en het Abbe Museum bekeken hebben. Daarna weer in de bus naar Sand Beach, daar heb je een mooi wit strand. We hebben even met onze voeten in het koude water (13 graden) gestaan. Toen door naar Thunder Hole, prachtige rotsen waar tegen de zee omhoog komt. Helaas was het laag water dus de echte Thunder hebben we niet gezien. Toen verder met de bus langs Otter Cliff en Otter Creek en via Blackwood Campground weer terug naar Bar Habor. Daar nog even gewacht in het mooie parkje op de bus die ons terug naar de camping zou brengen.
Daarna hebben Yza en ik nog een uurtje gekanood en zijn we nu aan het relaxen.
Jur daar en tegen, die is vandaag met de fiets het park wezen verkennen (zie fotomap) en om 16:30 kwam hij moe maar voldaan op de camping aan met een mooie ervaring, verhaal en foto's.
Zo meteen lekker eten, spelletje doen en weer lekker slapen....

• 07 Augustus 2016 - 23:22

Will:

Leuk om jullie vakantie zo te volgen. Slaap lekker en morgen weer een mooie dag,
    Liefs,
    Will