13e dag - Reisverslag uit Bomoseen, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 13e dag - Reisverslag uit Bomoseen, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

13e dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

10 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bomoseen

Vandaag zijn wij vertrokken uit the White Mountains (New Hampshire) naar de Staat Vermont. Om in Waterbury, wat ligt tussen Montpelier en Burlington, naar de Ben & Jerry Ice Cream Factory te gaan. Daar hebben we een tour gehad door de fabriek, een heerlijk (groot) ijsje gegeten en naar een film gekeken waarin de geschiedenis en de filosofie van het bedrijf werd uitgelegd.
Daarna zijn we naar de Cold Holloway Cider Mill (in dezelfde straat) geweest. Daar hebben we uitleg gekregen over hoe ze cider (appelsap) maken. Rond gekeken in het winkeltje en de legendarische cider donuts gekocht te hebben, zijn we (alcoholische) cider wezen proeven. Uiteraard hebben we daar een fles van gekocht. Inmiddels was het al 15:00 uur en zijn we via Burlington de 7 naar het zuiden afgezakt tot aan het Bomoseen SP, waar we aan het meer een camping gevonden hebben. Deze avond zijn we wezen uit eten en nu allemaal, met de WiFi, het internet op om te kijken wat het nieuws is. Voor straks welterusten en slaap lekker.....

• 11 Augustus 2016 - 09:03

Betty:

Terwijl jullie lekker op één oor liggen , lees ik jullie verslagen van de afgelopen dagen bij het ontbijt......wat zien jullie veel en wat zijn de activiteiten divers.....ik kijk al weer uit naar de komende dagen ! Groeten de buurtjes