17e dag - Reisverslag uit Thomas Circle, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 17e dag - Reisverslag uit Thomas Circle, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

17e dag

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Thomas Circle

Vandaag kunnen we een hoofdstuk toevoegen aan het boek van onvergetelijke herinneringen.
Omdat we graag een paar dagen naar Washington wilde, maar daar geen campground dichtbij het centrum (een uur met de metro) konden vinden hadden we besloten een hotel in het centrum te boeken. Maar wat doe je dan met je camper??
Juist die moet je ergens parkeren. Om hem zomaar ergens neer te zetten, vond ik geen fijn idee. Wij lezen op internet en vonden daar advies van anderen om de camper neer te zetten op een campground midden in het bos, Greenbelt Park, vandaar uit was het 30 min. lopen tot het dichtstbijzijnde metrostation. Prima idee, wat voor 16 dollar per nacht zouden we hem zeker niet kunnen parkeren in de stad.
Zo gezegd, zo gedaan. Camper geparkeerd, spulletjes in de rugzak en lopen maar, helaas was het bloed heet 36 graden en was het bijna een uur lopen. Maar goed we waren blij de metro te zien, kaartje gekocht en op naar DC. Uitgestapt bij het metrostation wat het dichts bij ons hotel lag en weer gelopen richting hotel. Wat is Washington mooi, lage huizen met maar 3 verdiepingen, veel groen. Bij het hotel aangekomen ingecheckt, ons verfrist en daarna de stad in. Waar we bij Hamelton's heerlijk gegeten en daarna met de night tour van de hop on hop of bus door Washington gereden en al veel bekende gebouwen gezien.
De lucht was prachtig omdat er onweer boven DC hing met de zonsondergang kleurde die mooi roze/paars.
Daarna zijn we weer naar ons hotel gegaan en in de koelte van de airco gaan slapen....

• 15 Augustus 2016 - 20:40

Will:

Hallo Amerika-gangers. Wat leuk om elke dag het verslag van Miriam te lezen en zo een beetje met jullie mee te reizen. Ik kijk er echt naar uit en geniet van wat jullie allemaal zien en doen, vooral doen want het is een vol programma! Blijf genieten,
    groetjes, Will