18e dag - Reisverslag uit Thomas Circle, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 18e dag - Reisverslag uit Thomas Circle, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

18e dag

Blijf op de hoogte en volg Miriam

15 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Thomas Circle

Vanochtend eerst met de metro naar Arlington, de begraafplaats voor soldaten, gegaan. Ook hebben wij het graf van de onbekende soldaat bezocht en daar de wisseling van de wacht gezien. Vervolgend via het Pentagon weer naar een metrostation gelopen. Uitgestapt bij het Smithsonian America History Museum. Een mooi museum waar op diverse wijze de Amerikaanse geschiedenis in beeld gebracht. Daarna via een klein stukje van the Mall naar een bioscoop gelopen, dit stond namelijk ook nog op lijstje. Met een grote bowl popcorn en een grote sofa hebben wij de film pets gezien. Daarna heerlijk sushi gegeten. Intussen regende het pijpenstelen en hebben we ons met een taxi bij het hotel laten afzetten. Nu gezellig op de tv een filmpje aan het kijken en daarna lekker slapen....

• 17 Augustus 2016 - 18:09

Will:

Hi there, en zo worden de highlights op jullie lijstje afgestreept! Mooi, zelfs de bioscoop met de popcorn! Blijf genieten, liefs Will