20e dag - Reisverslag uit Wildwood, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu 20e dag - Reisverslag uit Wildwood, Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

20e dag

Blijf op de hoogte en volg Miriam

17 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Wildwood

Vandaag hebben we een luie dag gehad, lekker lang gelummeld in ons bed. Pas om 10:30 uur ontbeten en toen heerlijk van de zon, het is vandaag zo'n 36 graden geworden. We hebben lekker in het zwembad gezwommen, onze luisterboeken geluisterd en ondertussen steeds, via de telefoon, de olympische spelen bijgehouden. Ook hebben Jur, Yza en ik zelf een uurtje gepaddelboard, staan op een soort surfplank en met een paddel ons voortbewogen. Natuurlijk ben ik weer in het water gevallen, hahaha.
Om de tijd verder door te komen hebben we Skipbo gespeeld en neen Oma Riet we hebben niet vals gespeeld. Daarna eten gekookt en kippenkluifjes op de bbq warm gemaakt. Helaas was het buiten eten niet zo'n succes ivm de vervelende vliegen. Nu nog lekker wat lezen, luisteren en dan lekker slapen, welterusten......

• 18 Augustus 2016 - 08:52

Sandra:

Bij 36 graden in het watervallen isniet zo erg. Gewoon zeggen dat je het in verband met de hitte expres deed!

• 18 Augustus 2016 - 10:45

Norma:

Wat een verstandige dag! Zo even een time out is niet onverstandig. Al het moois wat jullie gezien hebben moet wel kunnen indalen. Blij dat ik het mee mag lezen. Super genieten nog voor jullie.