onze allerlaatste (reis) dag - Reisverslag uit Wellham Crossroads (historical), Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu onze allerlaatste (reis) dag - Reisverslag uit Wellham Crossroads (historical), Verenigde Staten van Miriam Geel - WaarBenJij.nu

onze allerlaatste (reis) dag

Blijf op de hoogte en volg Miriam

19 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Wellham Crossroads (historical)

Vanochtend vroeg opgestaan, laatste spullen ingepakt, ontbeten en om 8:00 uur naar het Camper verhuurbedrijf gereden.
Daar aangekomen, camper ingeleverd en toen gewacht op de taxi.
Brian een gezellige Amerikaan bracht ons naar Penn Station in Philadelphia, waar we om 12:00 uur met de Amtrak trein naar Baltimore Airport gereden.
Daar aangekomen kon het lange wachten beginnen. Om 17:00 eerst via de NOS app, alleen de tekst, kunnen volgen van de hockey wedstrijd. Toen het 2-2 stond zijn wij door de security gegaan. Op ieder vliegveld gaat dat anders, nu werden Addie & Jur getest of ze kruidsporen op hun handen hadden. Kwamen we bij de gate een eetgelegenheid tegen waar de tv aanstond en hebben de wedstrijd kunnen kijken. Helaas Zilver!!!
Nu gaan we zo boarden en vliegen we weer naar huis. Tot morgen of ziens in Schaijk. Ik hoop dat jullie genoten hebben van onze USA reis....

• 20 Augustus 2016 - 00:21

Will:

Goede reis en ik heb genoten!!!!
    Ja, helaas zilver, maar als het dan toch 2e is dan maar het beste achter de UK (aldus Jenni)

• 20 Augustus 2016 - 10:25

Norma:

Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt en voor mij een feest om te mogen meelezen.
    Naar huis vliegen heeft ook wel weer wat. Na prachtige weken gezond en wel weer thuis komen en nagenieten van jullie belevenis. Welkom thuis!